Que , Què tenim?
De moment només bitllet avió: Anada Barcelona-Lisboa-Miami dimecres 30 de Maig
Tornada Miami-Lisboa-Barcelona divendres 22 de Juny
A partir d´avui, conte de twitter. Aprofito el de @persistirem i és: Road Trip USA
La idea és fer el golf de mèxi per la costa americana, a la hora de la veritat ja veurem el que faré.
De moment res més, a falta de 7 dies, encara no hi ha reserva de cotxe, ni d´hotel de la primera nit.
Anirem informant

No comments:
Post a Comment