Dimercre 30 Juny
Viatge Barcelona-Lisboa-Miami
A les 6 del matí, molt puntual el Subi hem passa a buscar per casa, per portar-me a l´aeroport.
Tot i que la última visita del Subi a l´aeroport va ser força traumàtica, viatge frutrat a Roma pel pont del 1 de maig. Va tenir el detall de portar-me, i fins i tot preguntar si portaba la tarjeta d´embarcament impresa, la causa de que no pogués agafar l´avió a Roma per overbooking.
El primer vol fins a Lisboa tot correcte, l´única preocupació era que només tenia 45 minuts per fer la connexió si l´avió aterrava puntual. Vaig arribar a la porta de la sortida del vol a miami només cinc minuts abans
d´embarcar. Molt justet tot plegat, però resulta que a lisboa és una hora menys, per tant hem podia haver estalviat unes quantes corredises, semblants a les que vem fer amb l´Emili per anar a Madrid a veu-re la final de copa.
Lisboa - Miami : Viatge plàcid. Arribada a Miami, puntual sobre les 2 del migdia hora local. Donat que no vaig facturar maletes, només viatjaba amb troley fi de setmana, tot hauria d´anar molt depresa.
Tot el contrari, el control d´aduanes va ser molt dur, molta cua, per cada persona tardaven una eternintat, infinitat de preguntes, comprobacions. I primers problemes per no portar la tarjeta de crèdit, els
d´inmigració quan després de fer mil preguntes van saber que no tenia tarjeta, van començar a posar molts problemes, que si no podràs llogar cotxe, que si hem els diners que porto no puc durar 3 setmanes, com és que viatges sol, etc etc etc
Al final tot es va resoldre, quan al saber que era de barcelona, hem va preguntar qui era el millor jugador del món de soccer, la reposta evident. El paio va somriu-re i hem va dir que era un gran fan de futbol i de Messi, i tots els problemes que anava posant, s´havien esfumat. Fins i tot li vaig acabar ensenyant una foto del mòbil de la final de copa del barça a Madrid.
Ara tocaba llogar el cotxe, va costar molt, però ho vaig aconseguir. Ho explicaré aviat, tinc que marxar, haig d´anar a buscar l´entrada pel concert de tim mcgraw i kenny chesney d´aquest vespre, que no ser si me les donaran perque es necesita la targeta amb la que es va comprar.
Fins aviat
Back, lloguer del cotxe, un cop sortint la terminal de miami, seguint les direccions va ser molt fàcil arribar a la zona de lloguer de cotxes, una petita furgoneta hem porta a l´oficina de Fox Rent a Car. Presento tota la documentació, reserva, pasaport, carnet de conduir tant el nacional com l´internacional. Quan creia que tot anava bé, l´esperada pregunta, tarjeta de crèdit? Les explicacions no van convèncer, hem va dir que sense tarjeta seria impossible tramitrar el lloguer. Vem començar les negociacions, va cridar a un primer manager, el qual parlava castellà, amb familia a Madrid. Insisteixo en pagar en efectiu, en la reserva s´expica aquesta possibiitat, ells ho desconeixien. El primer manager diu "Voy a intentar conseguirle un milagro" amb un potent accent cubà. Al cap d´uns 20 minuts, apareix el jefe dels managers, ell si coneix la possiblitat de pagar en cash, i el sistema informàtic ho admet, tot i que van molt perduts, ja que no ho fan mai. La cosa millora, fins i tot en un moment donat, el capo es dona conte que sóc de barcelona, i hem comença a parlar amb català amb molt accent. Hem quedo parat, si, unes paraules més tard, efectivament està parlant amb català. S´obren les portes del cel, a partir d´aqui tot rodó, aconsegueixo el lloguer del cotxe, amb un únic problema, tinc que fer un depòsit de 650$, que hem retornaran per correu ordinari.
Començo el viatge amb menys dolars dels esperats, crisis? what crisis?
El cotxe no està gens malament, un Ford Fusion, el de la foto. Son gairebé les 6 de la tarda (12:00 a Barcelona), i porto gairebé 4 hores a l´aeroport de Miami fen gestions per entrar al pais i llogar un p. cotxe. Agafo el cotxe hi vaig a Homestead al sud de Miami, a una horeta amb cotxe,al costat d´uns outlets, on tinc la reserva de la primera nit. Increible, no hem demanen la tarjeta de crèdit, amb 2 minuts tinc la clau de l´habitació. Demà serà un altre dia.

No comments:
Post a Comment