En l´últim post vaig posar l´etapa del dia anterior després de la visita al BBVA Compass.
La ruta va ser Tillmans Corner,AL - New Orleans, LA
Deixo l´estat d´Alabama, i entro a l´estat de Mississipi. Pensagoula, la primera parada, un poblet industrial de la costa, zona on es construeixen i arreglen vaixells.
Després ve el trajecte de Biloxi a Bay St Lois, és un tros de costa força agradable, bastant turistic, i amb la caracteristica que durant tot el trajecte s´hi troben diferents casinos a peu de platja.
Son casinos resorts no tan espectaculars com els de Las Vegas, però algun que altre s´hi acosta, com el casino Hard Rock Cafe de Biloxi, MS
Un cop deixat enrera Bay St Lois, entro a l´estat de Lousiana, de seguida l´autopista ofereix unes grans vistes del gran llac Ponchartrain, sembla més un mar que no pas un llac.
Arribo a New Orleans entrada la nit, amb una petita anècdota, porto més de un dia amb una hora menys que l´horari oficial, en algun lloc de Florida abans d´arribar a Alabama, s´havia de canviar l hora, 7 hores de diferència amb Barcelona, enlloc de 6.
Trobo a faltar la primera cosa del viatge, fins avui encara no havia perdut res, després de mirar per tot arreu dins el cotxe, no apareix el carregador del portàtil, el qual està a meitat de bateria.
Dimecres 6 Juny
Després d´adaptar-me a una hora menys, toca visita a la desenbocudarura del Riu Mississipi. Ja vaig una mica tard.
El delta del mississipi, és molt extens, km i km de terra plana, cap al final s´hi veuen moltes "marismes", les petites carreteres que hi han, algunes estan tallades per l´aigua que s´hi acumula. Hi han zones de paisatge força maques amb altres de not tan.
El punt extrem del delta, s´intueix on el riu arriba al mar, però no gaire clar. No hi ha una carretera especifica que et porti fins al final del tot, una mica decebedor.
Un petit susto, en un dels revolts en un cantó de la carretera, hi ha mort atropellat un alligator. Si ja son lletjos vius, imagineu-vos lo lletjos que són morts.
Dijous 7 Juny
Dia de relax al motel i visita de Nova Orleans. La veritat que s´agraeix no haver de fer i desfer maletes cada dia, després de tants km, aprox 1600.
Pel matí, vaig a un entrenament de l´equip oficial de futbol Americà, els New Orleans Saints, molt a proper del motel tenen les instalacions d´entreno. L´entrada és gratuita, i a mig matí les grades estan plenes d´aficionats, porten dos dies entrenant, al final d´Agost comença la temporada, i la gent està impacient. Actualment els Saints són un dels equips més punters de la NFL.
La ciutat de Nova Orleans, val molt la pena visitar-la, possiblemente una de les ciutats més europes. Per sobret de tot destaca el barri francés, on les nits son plenes de festa i animació. És molt conegut el seu Mardi Gras, dia de carnaval, on gent de tot USA visita la ciutat.

que bé que surti una línea elèctrica a la foto, és que penses en tot...
ReplyDelete