Monday, June 4, 2012

dijous 31 maig + divendres 1 Juny

Dijous 31 Maig

Després de descansar molt, i habituar-me al nou horari, el plan és començar a fer ruta direcció nord, per estar el dissabte a Tampa, on teòricament tinc entrades pel gran concert de la gira brothers in the sun, Tim McGraw & Kenny Chesney. La idea es fer una primera visita als Everglades, parc nacional dels Estats Units. Doncs bé, canvi de plans, pluja i més pluja. Total que paso part del dia, en un centre comercial d´outlet, situat a Florida City, Florida. A la tarda faig via cap al nord, no traveso els everglades pel mig, sino que ho faig pel nord, i arribo a Bradenton, prop de les platges de Sarasota, on faig nit. Deixo per la tornada la visita a Fort Myers, Naples i el parc nacional d´Everglades.








Divendres 1 Juny

El temps no millora gaire, continua la pluja. Toca visita a la bahia de Sarasota, desde l ´extrem nord de les platges d´Anna Maria fins l´extrem sud al final de la bahia. La zona nord encara es pot veu-re, però abans del migdia, la pluja s´intensifica, i és impossible veu-re res. Toca retirada, i fer una visita previa a l´estadi on es farà el concert per veu-re si per quasualitat ja es poden retirar les entrades.

L´estadi del concert és el Raymond James Stadium, on juga l´equip de futbol americà, els Tampa Bay Buccanneers. Les guixetes estan tancades, els cartells d´entrades esgotades penjats per tot arreu, i a partir de les 10 del dia del concert es poden retirar les entrades reservades. Vaig cap a l´hotel que es troba a uns quinze minuts en cotxe, a l´est de Tampa.











2 comments:

  1. Quin patir!!! Com anem de pasta?

    ReplyDelete
  2. Però aquest blog no avança? On és el reportatge del concert???

    ReplyDelete