Sunday, June 10, 2012

Dimarts 5 Juny

Dimarts 5 Juny

Molt a prop del motel, hi ha una oficina de BBVA compass. Com sabeu, degut a no portar la tarjeta de crèdit, vaig amb problemes de liquiditat, més o menys com Espanya, que està molt proper a ser rescatada per la Unió Europea. Cada dia que passa no portar tarjeta de crèdit és més problemàtic. Com que porto euros, decideixo cambiar-los a dolars en aquesta oficina, i donat que sóc client del BBVA tindré més facilitats. Sorpresa, inesperada, per acceptar els euros, necesiten un mínim de tres dies per rebre l´aprobació i canviar-los a dolars. D´aqui a tres dies no sé on estaré, el pla de viatge és molt volàtil (com Bankia). Si fos al revés ho entendria, ja que quan vaig demanar els dolars van tardar un parell de dies. Paso al pla B, donat que sóc client de BBVA, els hi demano si es poden posar en contacte amb la meva oficina, i que aquesta els envii per correu la meva tarjeta, que segurament ja deuen tenir desde que vaig tramitar per telèfon a Madrid (final copa Rei) una de nova després de la pèrdua de la mateixa. El pla B no l´entenen gaire, parlo fins amb tres persones, la tercera al final enten la situació, i posa facilitats. La idea es que a través de FedEx (en la negociació van ser inflexibles, tenia que ser FedEx si o si, més o menys com amb lo de Qatar, no entraven altres patrocinadors, Qatar si o si), els hi fes arribar a la seva oficina la tarjeta.
Faig una trucada per demanar suport a la comunitat Europea (el meu germà) i aquest s´encarregarà de fer tots els tràmits per fer el rescat. Donat que per tornar a Miami haig de passar per Mobile, és la manera mes segura per recuperar la tarjeta.




Intentaré cada dia posar un mapa per que es vegui per quins llocs paso.
Fins a dia d´avui, us deixo un resum de les diferents etapes en forma de mapes:
Si clickeu sobre les imatges, es farà més gran

Etapa1 Miami International Airport - Homestead


Etapa 2  Homestead - Sud Tampa


Etapa 3 Illa Anna Maria/Sarasota - Tampa


Etapa 4  Tampa - Perry


Etapa 5 Perry - Mobile (ALABAMA)



1 comment:

  1. Ei Jordi ja saps que passa quan et rescaten no? Interessos! Tranquil que aniràn a parar a la guardiola de l'hereu ;-D

    ReplyDelete