Cap al migdia vaig a buscar l´entrada que tenia reservada, ja tenia planificat una serie d´excuses per quan hem demanesin la tarjeta de credit amb la qual es va comprar l´entrada, després de l´interrogatori de la policia d´inmigració i les dificultats de llogar el cotxe, estava preparat. Doncs res, només hem demanen una identificació (passaport) i ja està, cap inconvenient per retirar l´entrada. El concert comença a les 16:30, amb actuacions de dos teloners, un dels quals força conegut Jake Owen. A les 18:30 actua una de les estrelles Tim McGraw, i a les 20:30 finaltiza el concert Kenny Chesney link Tim McGraw & Kenny Chesney
Aqui, quan hi ha qualsevol esdeveniment, partit de futbol, basket o concert, es viu intensament les hores anteriors, i ho solen fer als aparcaments, com si anesin d´acampada, es porten les barbacoes portàtils, les neveres, i vinga, que no falte de nada. Una imatge val més que mil paraules
L´estadi dels Bucanners, es força gran, a un dels gols s´hi troba un vaixell pirata, quan l´equip local anota un touchdown, disparen els canons en forma de celebració.
El concert va estar molt bé, sobretot l´actuació de Kenny Chesney, que hi posa molta intensitat, vindria a ser el bruce springsteen del country. L´última mitja hora de traca, amb l actuació dels dos junts dalt de l´escenari. No va arribar al nivell de Bruce a Barcelona fa poques setmanes, però res a envejar. Objectiu complert
però aquí quanta gent cap????? sort que anaves sol, que sinó et perds segur!!!
ReplyDelete